گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات اکران «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری از امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اتفاق خوب هنری در مشهد | ۳ کارگردان مطرح سینما، فیلمسازان جوان را در مشهد آموزش می‌دهند

  • کد خبر: ۱۵۰۷۴۹
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
اتفاق خوب هنری در مشهد | ۳ کارگردان مطرح سینما، فیلمسازان جوان را در مشهد آموزش می‌دهند
فیلمسازان جوان مناطق مختلف کشور در اردوی فیلمسازی در مشهد شرکت می‌کنند تا ساخت یک فیلم کوتاه حرفه‌ای را از نقطه آغاز تا پایانش فرا بگیرند.

به‌گزارش شهرآرانیوز، چهارمین  اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» از فردا در حالی با حمایت موسسه شهرآرا در مشهد آغاز می‌شود که قرار است کمال تبریزی، همایون اسعدیان و امیرشهاب رضویان به عنوان ۳ کارگردان مطرح سینما و تلویزیون ۱۵ فیلم‌ساز جوان را طی یک هفته در محل  در محل کارخانه نوآوری مشهد زیر نظر بگیرند تا فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای را  با موضوع مشهد کلید بزنند. 

 در این دوره  که با محوریت سه ژانر «فانتزی»، «کمدی» و «ملودرام» برگزار می‌شود فیلم‌سازان در قالب کارگاه‌هایی دور هم جمع می‌شوند و ایده‌های خود را مطرح می‌کنند تا پس از شکل یافتن ایده در قالب فیلمنامه، قدم در مسیر حرفه‌ای فیلمسازی بگذارند و ایده‌های خود را با کمک اساتیدشان به فیلم تبدیل کنند.

برگزاری این دوره در واقع میانبری است برای  کوتاه کردن فاصله آموزش تا تولید که هنرمندان را در شرایط حرفه‌ای‌تر قرار می‌دهد.

موسسه فرهنگی شهرآرا با حمایت مالی  ۱۵ فیلم‌ساز شرکت‌کننده از انجمن سینمای جوانان شهرهای مشهد، سبزوار، گناباد، نیشابور، تربت‌حیدریه، بجنورد، بیرجند، گرگان، سمنان، شاهرود، ساری و چالوس،  که ایده‌‌هایی با محوریت مشهد دارند، قرار است در زمینه فیلمسازی با محوریت مشهد گام بردارد تا از ظرفیت‌های بی انتهای فیلمسازی در مشهد استفاده شود. 

چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان مشهد، حمایت موسسه فرهنگی شهرآرا مشهد و با همکاری شهرداری مشهد مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

چهارمین اردو‌ی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» در مشهد برگزار می‌شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->